Yra dalykų, kurių norisi DAAAR
Apšvietimo technologijų ir dizaino prekės ženklas
Idėja. Sukūrėme išskirtinį ir lengvai įsimenamą logotipą su triguba A, kuris atskleidžia įmonės tikslus ir vertybes – padaryti geriau, mąstyti plačiau, siekti daugiau.
Simbolika. Siekdami įkūnyti verslo dvasią ir padėti išsiskirti iš konkurentų, logotipui sukūrėme specialų šriftą ir simbolį – šviečiančią A raidę. Tai aliuzija į šviesą ir apšvietimo dizainą.
Forma. Kad logotipas atrodytų simetriškas ir taisyklingas, naudojome ritmingas, atsikartojančias formas ir linijas. Vienur jos yra aštrios ir griežtos, kitur – suapvalintos.


Šūkis. Naujam prekės ženklui sukūrėme šūkį Šviesa+ Dizainas+, kuris atspindi pagrindinę įmonės veiklą. Pliuso ženklas simbolizuoja tai, kas pranoksta pats save, yra kažkas daugiau.
Spalvos. Geltonos ir mėlynos spalvų kombinaciją pasirinkome neatsitiktinai. Geltona – tai pozityvi, energinga, šilta. Tuo metu mėlyna – šalta, siejama su pasitikėjimu, profesionalumu, intelektu. Sumaišę šias dvi spalvas virš raidės A gavome žalią – tai gyvybės, darnos, harmonijos spalva.


Logika ir matematika. Logotipą pastatėme keturiomis kryptimis: vertikalia, horizontalia ir pasvirusiais 70,3 bei 109,7 laipsnių kampais.
Visas raides konstravome vienodo aukščio ir pločio, išskyrus raidžių A viršūnes – jos yra pusė dydžio aukštesnės. Išlaikėme vienodus atstumus.
Palyginus su raide D, R pilvas yra mažesnis, tačiau identiškai suapvalintas. Vertikalias šių raidžių linijas palikome vienodo aukščio, pilnai neišbaigtas. R kojelę sulyginome su A.
Šūkį nuo pavadinimo atskyrėme per pavadinimo raidės plotį. Šūkio aukštį sulyginome su pusantros pavadinimo raidės pločiu.
„Kurdami ženklą galvojome apie kertines miesto vertybes – šeimą, bendruomenę, gamtą.“








