COM•MEDIA

Vizualinis identitetas

UŽKŪRĖM SU
Alytaus miesto teatru, organizavusiu tarptautinį teatrų festivalį „COM•MEDIA 2022“.

SUKŪRĖM
festivalio koncepciją „Ieškomas“ ir vizualinį identitetą. Kitaip tariant, aprengėme renginį nuo idėjos iki objektų: skaitmeninės reklamos, plakatų, suvenyrų, lankstinukų, brošiūrų, fotosienelės.

REZULTATAS
Akį traukiantis. Netikėtas. Prasmingas.

Kvietėme žiūrovus vienytis, telktis geriausiųjų festivalio renginių paieškoms, ieškoti atsakymų ir kalbėti apie tai, kas rūpi.

Teatras – prasmingas, įkvepiantis, keičiantis, kalbantis apie mus, vertybes ir emocijas, veiksmus ir pasirinkimus – svarbus ir reikalingas. Tokio teatro reikia ieškoti.

Atlygis atradusiems – pinigais neišmatuojamas – tai žmogiškasis ryšys, draugystė, patirtis, įspūdžiai ir emocijos.

Kūryba prasideda čia