COM•MEDIA
Vizualinis identitetas
UŽKŪRĖM SU
Alytaus miesto teatru, organizavusiu tarptautinį teatrų festivalį „COM•MEDIA 2022“.
SUKŪRĖM
festivalio koncepciją „Ieškomas“ ir vizualinį identitetą. Kitaip tariant, aprengėme renginį nuo idėjos iki objektų: skaitmeninės reklamos, plakatų, suvenyrų, lankstinukų, brošiūrų, fotosienelės.
↓
REZULTATAS
Akį traukiantis. Netikėtas. Prasmingas.
Kvietėme žiūrovus vienytis, telktis geriausiųjų festivalio renginių paieškoms, ieškoti atsakymų ir kalbėti apie tai, kas rūpi.
Teatras – prasmingas, įkvepiantis, keičiantis, kalbantis apie mus, vertybes ir emocijas, veiksmus ir pasirinkimus – svarbus ir reikalingas. Tokio teatro reikia ieškoti.
Atlygis atradusiems – pinigais neišmatuojamas – tai žmogiškasis ryšys, draugystė, patirtis, įspūdžiai ir emocijos.