Šypseną kuria pasitikėjimas. Laimi visi.

Atsinaujinęs kontaktų centro prekės ženklas

11/27/2023

Idėja. Dėl savo klientų „Credo Partners“ pasiryžę atiduoti dalį savęs ir viršyti lūkesčius, todėl pasirinkę šį kontaktų centrą – visada liks patenkinti. Mąstydami apie tai, sukūrėme logotipą, kuriame paskutinės „Credo“ raidės dalį perkėlėme ant žmogaus veido. Šypsena – tarsi įrodymas, ką gali profesionalumas ir nuoširdus darbas.

Simbolika. Logotipo centre sukūrėme asmenybę – savimi pasitikinčią, sėkmingą, profesionalią. Šį įspūdį pavyko sukurti per detales: tvarkingą apykaklę, pečius, šypseną. Sukonstravome taip, kad būtų sunku identifikuoti – vyras tai ar moteris. Juk tai gali būti ir patenkintas klientas, ir motyvuotas darbuotojas, ir „Credo Partners“ – atsakingas, patikimas partneris.

Spalvos. Norėdami atspindėti įmonės vertybes, pabrėžti patikimumą, profesionalumą, patirtį, kombinavome šviesiai ir tamsiai mėlyną. Baltą spalvą pasirinkome kaip neutralią, suteikiančią erdvės kurti ir augti.

Tik matematika ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????