Referendumas dėl pilietybės
Spaudos dizainas
UŽKŪRĖM SU
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija.
SUKŪRĖM
referendumo dėl pilietybės išsaugojimo išorės reklamos dizainą ant viešojo transporto, remdamiesi kūrybine koncepcija „Suapvalinkime Lietuvą“.
↓
REzultatas
Žaismingas. Ryškus. Konceptualus.
Reklama neskatina balsuoti „Už“ ar „Prieš“ daugybinę pilietybę. Ji kviečia dalyvauti referendume ir pareikšti savo valią.
Išsibarsčiusias detales galima matyti kaip žmones, kurie skuba į referendumą, nori prisijungti, būti dalimi sprendimo, arba kaip skirtingas nuomones – kartais aštrias, kartais nepatogias, tačiau kad ir kokios bebūtų – jų forma vienoda, nes interesas tas pats – Lietuva.
Apskritimas bus pilnas tik tada, kai referendume dalyvaus ir pasisakys visi. Tai vienybės, sutarimo, kompromiso, kad ir kokie skirtingi būtume, simbolis.