Referendumas dėl pilietybės

Spaudos dizainas

UŽKŪRĖM SU
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija.


SUKŪRĖM
referendumo dėl pilietybės išsaugojimo išorės reklamos dizainą ant viešojo transporto, remdamiesi kūrybine koncepcija „Suapvalinkime Lietuvą“.

REzultatas
Žaismingas. Ryškus. Konceptualus.

Reklama neskatina balsuoti „Už“ ar „Prieš“ daugybinę pilietybę. Ji kviečia dalyvauti referendume ir pareikšti savo valią.

Išsibarsčiusias detales galima matyti kaip žmones, kurie skuba į referendumą, nori prisijungti, būti dalimi sprendimo, arba kaip skirtingas nuomones – kartais aštrias, kartais nepatogias, tačiau kad ir kokios bebūtų – jų forma vienoda, nes interesas tas pats – Lietuva.

Apskritimas bus pilnas tik tada, kai referendume dalyvaus ir pasisakys visi. Tai vienybės, sutarimo, kompromiso, kad ir kokie skirtingi būtume, simbolis.

Kūryba prasideda čia