Laba diena, mes atstovaujame pokyčiams

Naujas autizmo paramos fondo prekės ženklas

11/27/2023

Idėja. Sukūrėme logotipą iš pirmųjų organizacijos pavadinimo raidžių – jos neišskiriamos, tarsi vienas vienetas. Kūrinio magija slypi stipriame ir nuoširdžiame apkabinime, kai raidė P visu pilvu apglėbia A.



Simbolika. Raidę A sukūrėme taip, kad ji primintų tvirtą pastatą su atviru įėjimu. Tai ambasada, kuri atstovauja savo bendruomenei, gina ir puoselėja jos interesus, plėtoja ir skatina draugiškus ryšius su kitais.

Kartu tai – vartai į neuroįvairovės ir altruizmo pasaulį. „Pokyčių ambasados“ durys – atviros visiems, nes kiekvienas yra svarbus ir reikalingas.

Raidė P – ryškių, nepaprastų, į jokius rėmus netelpančių pokyčių simbolis – būtent todėl ją pavaizdavome tarsi peržengusią dešinės A kraštinės ribas.

Forma. Siekdami pabrėžti fondo patikimumą, profesionalumą, logotipą konstravome taip, kad pamatinė raidė A būtų aiški, tvirta ir stabili. Net nespalvotoje logotipo versijoje vizualiai išnykus P – logotipo forma ir idėja išlieka, tampa numanoma.



Spalvos. „Nenorime būti aukos, vargšiukai. Užteks. Norime būti suprasti ir priimti kaip lygūs“, – pasakojo fondo vadovė Klementina. Štai kodėl logotipą uždominavo geltona – pati šilčiausia ir pozityviausia iš visų.

Raidę A nuspalvinome šviesos spektro spalvomis. Taip įprasminome įvairovę – žmonių su autizmo ir kitais raidos sutrikimais, visuomenės, pokyčių.

Logika ir matematika. Logotipą sukonstravome taip, kad atstumas tarp logotipo simbolio ir teksto būtų lygus P kojelės pločiui, o A raidėje vaizduojamo įėjimo plotis – lygus pusei P kojelės.

Teksto atitraukimas iš viršaus lygus A įėjimo aukščiui su puse, o iš apačios – A įėjimo aukščiui.

Teksto pradžia lygiuota kairėje pusėje, pabaiga ritmiška.

„Nenorime būti aukos, vargšiukai. Užteks. Norime būti suprasti ir priimti kaip lygūs“